Om Komplett.no

Komplett.no er Norges største nettbutikk og ble etablert i 1996. Nettbutikken eies av Komplett Services AS (org. nr: 979642121) som er del av Komplett Group - Nordens største netthandelsaktør med 14 nettbutikker. Komplett Group har 630 medarbeidere og hovedkontor i Sandefjord. Samlet omsetning i 2014 var 5,8 milliarder norske kroner.


Komplett Group er Nordens største netthandelsaktør, med totalt 15 nettbutikker. Komplett Group hadde i 2014 en samlet omsetning på 6,7 milliarder norske kroner. Vårt hovedkontor ligger i Sandefjord.

I Norge har Komplett Group nettbutikkene Komplett.no, MPX.no, Blush.no og Bildeler.no, og har i tillegg distributøren Itegra.no. I det svenske markedet har Komplett Group nettbutikkene Komplett.se og Webhallen.se, samt distributøren Norek.se. Komplett.dk ble etablert i 2007, og har hatt en sterk vekst siden oppstart.

Komplett Group skal være det eneste leddet mellom produsenter og kunder. Dette gir en effektiv driftsmodell og bidrar til at Komplett Groups nettbutikker kan operere lønnsomt og tilby konkurransedyktige priser. Komplett Groups nettbutikker selger til sluttkunder, bedrifter, offentlige virksomheter og forhandlere. Ved utgangen av 2014 var 1 750 000 aktive kunder registrert (kunder som har handlet siste 12 måneder).

Omtaler av Komplett.no

Totalt 2 av 5

Basert på 24 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Jens Radotina 15.02.2018
    "SOM BEDRIFTSKUNDE HAR DU IKKE NOE DU SKULLE HA SAGT" fikk jeg beskjed om fra kundesenteret da jeg skulle klage på 1,5 mnd gammel kaffemaskin som ikke fungerer. STYR UNNA Dårligere behandling en her får du ikke.
  • Stian 02.02.2018 Ca. 1 uke
    Skulle også gjerne gitt mange minusstjerner om det var mulig. Alt gikk galt på en gang med en ordre og de nekter å ta på seg noe skyld, de sendte meg fakturaer til feil e-post adresse (selv om den var byttet på profilen) papirfaktura til feil postadresse, ordren var borte fra web på min side under ordreoveriskt... og krever nå at jeg skal betale renter og purregebyrer selv om varene er betalt. Svært lite hjelp å få på kundeservice.
  • Didrik 31.01.2018 3 uker eller mer
    Ekstremt dårlig kundeservice. Svarer aldri i chatten, selv om dem sier dem er tilgjengelig.
  • Karianne 29.01.2018
    Om minusstjerner kunne gis skulle de få mange. Min far bestilte en Wake Up Light til meg i november som skulle leveres rundt den 25. november, noe som var perfekt da mine foreldre skulle besøke meg i Stockholm den 1-3 desember for å feire "jul" da jeg jobbet hele julen. Ingen vare kom, da den var fast på noe container-lager i Sandefjord, og de ikke kunne påskynde prosessen. Ei heller fikk han...
  • Frank ............ 09.01.2018
    Fikk en flott vare, levering gikk fort, del-betalingen var fin inntil de opplyste meg om et restbeløp som da ble betalt.
    Så fikk jeg plutselig et krav om å betale ekstra etter å ha betalt restbeløpet fordi de mener jeg ikke har gjort opp for meg. Dette bestrides naturligvis fra meg! Da sender de inkasso. Saken blir så klart fryst, deretter sender de det til inkasso igjen.
    Hvordan får de...
  • Armann 13.12.2017 Neste dag
    Steike ubrukelig kundeservice. Det mest vetige han fikk sagt var "Ja, stemmer det".

    Har ingenting i mot selve komplett, syns det er en kjempe nettbutikk og har handlet der mye gjennom årene. men det der var nedtur
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Få engangspassord