Om Komplett.no

Komplett.no er Norges største nettbutikk og ble etablert i 1996. Nettbutikken eies av Komplett Services AS (org. nr: 979642121) som er del av Komplett Group - Nordens største netthandelsaktør med 14 nettbutikker. Komplett Group har 630 medarbeidere og hovedkontor i Sandefjord. Samlet omsetning i 2014 var 5,8 milliarder norske kroner.


Komplett Group er Nordens største netthandelsaktør, med totalt 15 nettbutikker. Komplett Group hadde i 2014 en samlet omsetning på 6,7 milliarder norske kroner. Vårt hovedkontor ligger i Sandefjord.

I Norge har Komplett Group nettbutikkene Komplett.no, MPX.no, Blush.no og Bildeler.no, og har i tillegg distributøren Itegra.no. I det svenske markedet har Komplett Group nettbutikkene Komplett.se og Webhallen.se, samt distributøren Norek.se. Komplett.dk ble etablert i 2007, og har hatt en sterk vekst siden oppstart.

Komplett Group skal være det eneste leddet mellom produsenter og kunder. Dette gir en effektiv driftsmodell og bidrar til at Komplett Groups nettbutikker kan operere lønnsomt og tilby konkurransedyktige priser. Komplett Groups nettbutikker selger til sluttkunder, bedrifter, offentlige virksomheter og forhandlere. Ved utgangen av 2014 var 1 750 000 aktive kunder registrert (kunder som har handlet siste 12 måneder).

Omtaler av Komplett.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 27 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Ken-Robert 24.04.2018 3 dager
    Komplett udugelig kundeservice.
    Kom igjennom på telefon hos de etter en haug med forsøk der du blir sittende med ventemusikk opp til 45.min hvert eneste forsøk! Å fryktelig treg mail support! Sier meg ferdig med Komplett.no etter ett langt kundeforhold.
  • daniel 23.04.2018 4 dager
    Jeg har handlet fra komplett mange ganger jeg har alltid vært fornøyd jeg forstår ikke hvorfor komplett får mye negative omtaler folk må være forsiktig med tingene de kjøper. Jeg kommer til å handle fra komplett I fremtiden
  • Ole 20.04.2018 3 uker eller mer
    Aldri bestill noe fra komplett sin hjemmeside om du vil ha den innen 2-3 virkedager, dette går som regel ikke som planlagt
  • Even 17.04.2018
    Bestilte en vare som sto skulle være på lager ved den 17.april når jeg så at varen ikke var sendt i dag spurte jeg kundeservice der som jeg fikk som svar: "Det kommer inn den 25.April" Helt ubrukelig...
  • Andreas 29.03.2018 3 uker eller mer




    Slo til på ett godt tilbud trodde jeg. Men ordren ble slettet etter en uke, og de ba meg velge en annen vare til fullpris.
  • Andrè 07.03.2018 Samme dag
    Komplett begynner virkelig å utvise dårlig kundeservice i løpet av siste året . Etter å ha betalt en vare innen 3 mnd utsettelse fristen så sender de meg delbetaling fakturar , har mailet om dette og chat`t men de nekter å ta imot forespørsel via disse kanalene. Det jævlige her er at varen er betalt og de vil at jeg skal bruke mest mulig av min tid på å rydde opp. Ikke fungere jbl øreproppene heller , defekt etter 1 mnd.
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Få engangspassord