21 07 50 65

Om MyTrendyPhone

MyTrendyPhone.no selger kvalitetstilbehør til mobiltelefoner, iPod-er og andre MP3-spillere, kameraer og videotilbehør, tilbehør til bærbare og PC-er samt Bluetooth-utstyr. Med et produktutvalg på over 100.000 forskjellige varer har vi en sterk posisjon på mobiltelefonmarkedet. MyTrendyPhone selger for øyeblikket sine produkter i følgende land: Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Italia, Frankrike, Storbritannia, Østerrike, Polen og USA, med sentralt lager i Danmark.

Vi kan imøtekomme ordrer i små eller store kvantiteter og vi vil vie deg personlig oppmerksomhet til alle tider.

Pakker er ikke tollpliktige lenger
Den 17. Oktober 2016 registrerte vi selskapet i Norge. Derfor betaler vi nå tollavgift for deg. Samtlige priser oppgitt på mytrendyphone.no er i norske kroner og inklusive moms.

Les mer om MyTrendyPhone »

Frakt

Fraktkostnad er 44 kr for bestillinger under 499 kr (brev).
For bestillinger over 499 kr (pakke til butikk) koster frakt 112 kr, hjemlevering koster 131 og 124 kr for bedriftspakke. Pick-up point i Oslo er gratis.

Hvis du bestiller før kl. 16.00 på en arbeidsdag, blir din ordre sendt samme dag. Bestiller du mellom kl. 16.00 på fredag og kl. 9:00 på søndag, vil ordren bli sendt på søndag. Ved siden av hvert produkt på nettsiden vår kan du finne informasjon om lagerstatus og forventet leveringstid.

Omtaler av MyTrendyPhone

Totalt 1 av 5

Basert på 28 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Frode 24.07.2017

    Helt ræva! 


    Hadde avbestilt en tlf for 1mnd siden fordi mobiltlf ikke kom.


    Likevel har jeg fortsatt fått faktura med inkassovarsel!


    Styr unna!

  • Ca. 2 uker

    Odd 03.07.2017

    Reparerte IPADen med knust skjerm, den ble sendt til Danmark... - fikk beskjed om at de ikke kunne gi meg garanti på reperasjonen pga liten bulk i dekslet. Ba de allikevel reparere. IPADen kom tilbake uten å virke, men de tok full pris. Styr unna.

  • 3 uker eller mer

    Bård 27.06.2017

    Kjøpte og betalte for skifte av en skjerm på S7 online. Vet at den egentlig skal sendes til Nydalen, men siden jeg skulle til Oslo, tenkte jeg at jeg jo kunne levere den i butikken i Bogstadveien. Normalt burde dette være 0 problem, men: Siden den var bestilt via web, kunne de ikke ta den i mot, fordi den skulle til nydalen. Spurte om de da ikke bare kunne sende den til nydalen, men nei, det kunne de ikke fordi det var 2 enheter (HALLO - DERE ER SAMME JURIDISKE ENHET. DETTE ER TULL).

    ...

    Kjøpte og betalte for skifte av en skjerm på S7 online. Vet at den egentlig skal sendes til Nydalen, men siden jeg skulle til Oslo, tenkte jeg at jeg jo kunne levere den i butikken i Bogstadveien. Normalt burde dette være 0 problem, men: Siden den var bestilt via web, kunne de ikke ta den i mot, fordi den skulle til nydalen. Spurte om de da ikke bare kunne sende den til nydalen, men nei, det kunne de ikke fordi det var 2 enheter (HALLO - DERE ER SAMME JURIDISKE ENHET. DETTE ER TULL).


    Jeg kunne derimot heve kjøpet online og kjøpe den i butikken. Det kunne godt ha vært greit, men så kom del 2. Det hadde kommet litt luft inn på dekslet bak, og dermed MÅTTE det også skiftes. Jeg sa at det var jeg IKKE interessert i. Det plaget ikke meg. Men NEI. Det måtte også skiftes, og de skiftet ikke bare skjermen, så lenge det var luftboble på dekselet bak. Dette opplevde jeg som "tvunget mersalg" og ga klar beskjed om at de kunne drite i hele greiene. Ordren skal nå avbestilles og telefonen sendes til en annen aktør som faktisk kan fikse det jeg ber om. Skal jeg ha nye dekk til bilen, så er det nye dekk jeg skal ha, ikke at jeg MÅ kjøpe nye felger også. USERIØST. Gjøre det selv en tjeneste: Velg en annen aktør.

  • 3 dager

    Marius 27.06.2017

    Står at ladekabler og lignende er originale Apple produkter, men kommer uten eske (som apple produkter gjør) og er kun dårlige ebay kopier. Styr unna. 

  • 3 uker eller mer

    Andreas 22.06.2017

    Tekniske problemer med å gjennomføre betaling med Visa-kort. Useriøst firma, styr unna.

  • 3 uker eller mer

    Klodian 15.06.2017

    Den meste useriøse firma,med elendig kundeservice.har hatt min ipad air til reparasjon ,bytting av LCD skjerm .og siden 20.03.17 har ipaden vart frem og tilbake pga dårlig jobb av teknikeran som bytta skjermen.det endte med det at nå sist jeg fikk ipaden ,etter 3 gangen dem forsøkte å reparere skjermen ,frontkamera er feil montert,ipad rammen er full av riper og selve Lcd skjermen har invendig riper.og på toppen av alt Mytrendyphone nekter meg å heve kjøpet og dem vil ha Ipaden sendt i retur igjen.styr unna Mytrendyphone.

  • Thomas 15.06.2017

    Helt utrolig Dårlig. Man må ikke finne på å sette sin fot inn der. Fikk reparert telefonen min der, men den varte bare i 14 dager før den gikk helt bannas og skrev bokstaver som jeg ikke trykket på gikk tilbake og klaget og fikk beskjed av en hyggelig frk om at dette var dekket på garanti men det tok 14 dager å bestille glasset. jeg levde med tlf i 14 dager og når jeg så hadde klart å miste den i bakken i løpet av disse 14 dagene. fikk jeg beskjed at grunnen til problemene med telefonen min var at jeg hadde mistet den så det kunne ikke gå på garantien som jeg var lovet. Jeg mente da til butikksjefen at det kunne jo hende noe med telefonen i løpet av 14 dager hvor hun kontra med å si at jeg måtte passe på tlf min. Da holdt det for meg og jeg ønsket henne god jul. Heldigvis så har jeg verdisakforsikring i if. Men folkens hold dere unna.

      

  • Thomas 23.05.2017

    Elendige produkter som ødelegges så fort man tar i de.

  • kjetil 16.05.2017

    noe av det mest useriøse firma i norge....

  • MyTrendyPhone logo

    Tobi 24.05.2017

    Hei, Kjetil! La meg si først og framst at det er meget trist at du har fått et slikt inntrykk av oss. Sånn skal det ikke være. Venlegst lat oss vite hva som var gått galt for deg hos oss, vi beklager dette og skal rydde opp i!

    Det er fordi... Les hele svaret »
    Hei, Kjetil! La meg si først og framst at det er meget trist at du har fått et slikt inntrykk av oss. Sånn skal det ikke være. Venlegst lat oss vite hva som var gått galt for deg hos oss, vi beklager dette og skal rydde opp i!

    Det er fordi at vi strever etter å levere de beste løysningane til kundene våre og få den seineste teknologien inn.

    Vi har òg vanlige butikker i Oslo og København med verksted for reparasjon der du er alltid velkomen!

    Ikke nøl da med å sleng oss en meld om du har noe på hjarta. Vi svarer deg alltid. Vis mindre »
  • 3 uker eller mer

    Bjørn 21.04.2017

    Det mest tragiske jeg har vært borte i av kundeservice. Jeg sendte inn en telefon som skulle ha ny skjerm. Den ble sendt til meg den 31 mars men er ennå ikke kommet frem! I dag er det den 21 april. PostNord sier at Mytrendyphone har GLEMT å sette på EDI informasjon på pakken, så den ligger i Kristiansand og der har den ligget i 9 dager! Aldri mer My Trendy Phone!

  • 4 dager

    Freddy Johansen 07.04.2017

    Har stort sett fått det jeg har betalt for fra Mytrendyphone, men hver gang de har tilbud på noe i prisguideoversikten, så er varen IKKE PÅ LAGER. Lokketilbud kan jeg klare meg uten.

  • MyTrendyPhone logo

    Tobias 12.05.2017

    Hei og takk for at du har valgt å være en fast medlem i Club Trendy!

    Jeg ønsker for det første å beklage det dårlige inntrykket du har fått av oss når det gjelder lagerstatus. Våre kunders mening er av stor betydning for oss!

    Vi har... Les hele svaret »
    Hei og takk for at du har valgt å være en fast medlem i Club Trendy!

    Jeg ønsker for det første å beklage det dårlige inntrykket du har fått av oss når det gjelder lagerstatus. Våre kunders mening er av stor betydning for oss!

    Vi har utvalg på meir enn 74000 produkter på prisguide.
    Vennligst la oss vite hvilke av disse det var som du ikke klarte å finne oppgitt på lager hos oss. Vi vil sjekke dette!

    Vi strever etter å levere en god opplevelse til deg som kunde samt alltid tilby varer fra pålitelige leveandører til en fortreffelig pris!
    Velkommen å ta kontakt med oss eller besøke en av våre butikker. : )
    Vi setter stor pris på din tilbakemelding og håper at du kommer til å gi oss en sjanse til å rette opp feilen! Vis mindre »
  • Erik 17.03.2017

    Helt elendig. Rett og slett! Hadde knust skjermen på min iPhone 6s. De lovte meg å fikse skjermen min på kun én time! Det gikk ikke helt som planlagt. Først og fremst tok det halvannen time før jeg fikk den. Det er såvidt innafor mener jeg. Men problemet var at de ikke akkurat hadde utnyddet denne ekstratiden. 

    ...

    Helt elendig. Rett og slett! Hadde knust skjermen på min iPhone 6s. De lovte meg å fikse skjermen min på kun én time! Det gikk ikke helt som planlagt. Først og fremst tok det halvannen time før jeg fikk den. Det er såvidt innafor mener jeg. Men problemet var at de ikke akkurat hadde utnyddet denne ekstratiden. 


     


    Mobilen min kom tilbake med ny skjerm, så det hadde de gjort riktig. Men de hadde ikke klart å sette den fast ordentlig. Den kan jeg faktisk rive av når jeg vil uten problemer. På grunn av at den ikke sitter fast, har masse skit sluppets inn bak skjermen. Dessuten hadde jeg et par lysgjennomslag. Slik at mer lys slapp forbi der. Skjermen min er ikke fikset. Skaden har bare endret navn. Ville ikke anbefalt noen som helst å besøke disse!

  • MyTrendyPhone logo

    Tobias 24.05.2017

    Hei Erik! Beklagar meget din opplevelse. Du har selvfølgelig rett til å reklamere over en reparasjon og jeg vil anbefale at du gjør det. Vi vil gjerne ordne deg en time for reklamasjon som er standard framgangsmåte hos oss i slike tilfelle. Det... Les hele svaret »
    Hei Erik! Beklagar meget din opplevelse. Du har selvfølgelig rett til å reklamere over en reparasjon og jeg vil anbefale at du gjør det. Vi vil gjerne ordne deg en time for reklamasjon som er standard framgangsmåte hos oss i slike tilfelle. Det er bare å si ifra! Du kan ta kontakt med oss via telefon, chat eller på email, og vi gjerne hjelper deg videre med saka. Vis mindre »
  • 2 dager

    H K 12.03.2017

    Bestilte skjermbeskytter i glass til S7 edge. Forventet at kvaliteten skulle overgå kinaknallet fra dx.com men det gjorde det alldeles ikke. Viste seg å være enda mer kinaknall mht. passform enn det de har på dx. Vekkasta penger - som heldigvis ble refundert. Fikk altså iallefall kjapp og trivelig respons på min sutremail. Varen ble for øvrig raskt levert på 2 dager.

  • MyTrendyPhone logo

    Tobi 24.05.2017

    Hei! : ) Beklager at varen ikke møtte dine forventningar. Vi leverer produkter i forskjellige prisklasser fra produsenter i hele verden. Du er alltid velkomen til å kontakte oss for anbefalinger og informasjon, vi svarer gjerne på både livechat,... Les hele svaret »
    Hei! : ) Beklager at varen ikke møtte dine forventningar. Vi leverer produkter i forskjellige prisklasser fra produsenter i hele verden. Du er alltid velkomen til å kontakte oss for anbefalinger og informasjon, vi svarer gjerne på både livechat, telefon og mail.

    Jeg vil også bemerke at vi tar bort varer fra salg som har vist seg å være av en dårligere kvalitet og som vi ser stadig retur og klager på.

    Dersom telefonen din er særlig utsatt for fysisk påverknad, er det en del veldig pålitelige og fultdekkende merker som vi har på lager til enhver tid og kan pakke for deg med det samme! Vis mindre »
  • 3 uker eller mer

    Trygve 21.02.2017

    Skulle kjøpe mobiltelefon i bursdagsgave til min sønn, og bestilte fra MyTrendyPhone Norge, og betalte via PayPal.
    MTP forklarer at de hadde feil med sine systemer den dagen jeg bestillte, derfor ble pengene trukket, så ble ordren kansellert av MTP, og pengene blir refundert i løpet av 3-5 dager.
    Problemet er at da får jeg ikke kjøpt ny telefon før bursdagen hans, og han får følgelig ingen bursdagsgave.
    Jeg kontaktet MTP, siden feilen lå hos dem, og ba om hjelp til å løse saken, slik at min sønn kunne få gave på dagen sin.

    ...

    Skulle kjøpe mobiltelefon i bursdagsgave til min sønn, og bestilte fra MyTrendyPhone Norge, og betalte via PayPal.
    MTP forklarer at de hadde feil med sine systemer den dagen jeg bestillte, derfor ble pengene trukket, så ble ordren kansellert av MTP, og pengene blir refundert i løpet av 3-5 dager.
    Problemet er at da får jeg ikke kjøpt ny telefon før bursdagen hans, og han får følgelig ingen bursdagsgave.
    Jeg kontaktet MTP, siden feilen lå hos dem, og ba om hjelp til å løse saken, slik at min sønn kunne få gave på dagen sin.


    Desverre vil ikke MTP gjøre noe for å hjelpe situasjonen, så min sønn får ikke gave på dagen sin, fordi MyTrendyPhone Norge har føkka det til med dysfunksjonelle systemer.


    Anbefaler alle å holde seg unna dette firmaet!!

  • Marcus 26.01.2017

    Sendte inn telefon til reperasjon. De rotet bort telefonen, ble enige om erstatningstelefon og kompensasjon iform av gavekort pga alt som var blitt tapt på telefonen. Det har nå vært en dialog med dem i over 4 måneder samt klager som blir sendt inn som havner rett på bordet til vedkommende man klager om. Jeg har enda ikke mottat telefonen men har faktisk fått en reperasjons regning fra dem på telefonen de mistet. Helt ubrukelig og uproffesjonel kundeservice og selskap.

  • Helge 11.01.2017

    Sendte telefon til reparasjon. Endte med at de rotet bort telefonen. Har nå gått over 3 måneder siden telefonen ble levert inn og har ikke fått noen form for erstatning. All korrespondanse tar utrolig lang tid og de endrer lovnader hele tiden. For all del ikke bruk denne butikkken!

  • Samme dag

    Tor K 10.01.2017

    Vanskelig å få kontakt med. Selv om jeg er kunde. Virker som Kundebehandler tar kaffepause når jeg catter. Greie produkter og priser, men ??


    Jeg vil anbefale: Når du bestiller fra Mytrendyphone - be om bekreftelse på eventuelle kostnader ang toll, mav eller andre pristillegg FØR du bestiller/betaler. Og for all del, ta vare på svaret du får

  • MyTrendyPhone logo

    Tobi 15.05.2017

    Hei, Tor! Det er hyggelig med ei god tilbakemelding på varene og prisene våre!

    Og takk for at du tar kontakt med oss! Det kan en gang iblant være stor pågang hos oss så vi ber om forlatelse viss det var tilfellet da du kontaktet oss.

    Som... Les hele svaret »
    Hei, Tor! Det er hyggelig med ei god tilbakemelding på varene og prisene våre!

    Og takk for at du tar kontakt med oss! Det kan en gang iblant være stor pågang hos oss så vi ber om forlatelse viss det var tilfellet da du kontaktet oss.

    Som jeg kan se her, kom også din anmeldelse på det tidspunktet vi holdt på med å bytte ut chatt-platformen vår. Og den som vi har nå, byr på mulighet til ei mye raskere behandling og lar oss betjene fleire kunder samtidig med ei bedre oppfølging!

    Det med skatter og avgifter, fra og med oktober 2016 er de med i prisene. Vi holder også åpent med en vanlig fysisk butikk på Majorstua som gir høvet for reparasjon av digital elektronikk som telefonar og nettbrett. Det er òg mulig å hente varer bestilt online der. Velkommen! : ) Vis mindre »
  • Ca. 2 uker

    Daniel 25.11.2016

    MyTrendyPhone må du styre unna! Har returnert en mobil 3 ganger nå, dvs de har prøv å reparere den 2 ganger. Har til og med sendt dem video som viser at skjermen ikke fungerer, samme problemet hver gang. Er 11 dager siden den ble sendt tilbake, har ennå ikke fått noe svar på om jeg får refundert pengene eller ikke. Alle andre ganger også så har det tatt utrolig lang tid for dem å reparere og returnere telefonen. Siste gang jeg bruker dem, anbefaler alle å ikke gå i samme felle. Selve kjøpet er ok, det leser jeg at andre er fornøyd med også, men med en gang du får problemer så blir det straks verre!

  • 3 uker eller mer

    Roy G 26.10.2016

    Sendte inn Huawei P9 for bytte av knust skjerm til My Trendy Phone sin adresse i Oslo.
    Produktsiden skryter av 3-5 dagers reparasjonstid, så regnet med dette skulle gå rimelig raskt og greit.


    Reparasjonen tok 1 måned og 4 dager og telefonen kom attpåtil i retur fra Danmark med krav om Mva ved henting på posten.


    Reparasjonen var greit utført, ikke noe å si på selve arbeidet.

  • Ca. 1 uke

    Magne Røyrvik 14.10.2016

    Utgir seg for å være norsk, men alle varer kommer fra danmark, så lang leveringstid.


    Det fremkommer heller ikke tydelig at det tilkommer mva og avgifter til posten.


    Da sitter man igjen med et produkt med lang leveringstid og som er dyrere enn om du kjøper i Norge.

  • Ca. 1 uke

    Evy 01.10.2016

    Fikk en overraskelse på toll på kr 250 itillegg til det dekslet og filmen min kostet. Synes det skal komme frem i bestillingen at man må betale toll hvis beløpet inkl porto er over 250. Det ble ett dyrt kjøp, i tillegg at dem hadde sendt feil sort. Ikke fornøyd med dem.

  • Reidun 24.09.2016

    Jeg har handlet endel hos mytrendyphone og så lenge du får det produktet du ønsker, er alt bare topp! Men forsøk å returnere noe. Du skal fylle ut en retur via nettet og uansett hva du gjør så får man ikke sendt inn skjema. Tilslutt gir man opp....tror nok det er hele poenget. Mitt råd er å styre unna å kjøpe noe som du ikke har råd å tape. Et deksel, helt ok, men en Iphone...aldri.

  • 3 uker eller mer

    Ola 14.09.2016

    Sitat fra nettsidene til firmaet: "Bestill reparasjonen på vår nettside og send telefonen din til oss, eller kom innom vår nye butikk i Oslo og få telefonen reparert mens du venter!”
    Dersom en sender telefonen i posten, blir telefonen sendt videre til Danmark for f.eks bytte av batteri. Dette uten å informere. F.eks bytte av batteri på en Sony Zperia Z1 tok mer enn 4 uker. Ved henting av telefonen, måtte vi betale et postoppkrav på toll og MVA (vi måtte betale kr 252 ekstra, 5 uker leveringstid).
    Firmaet opplyser ikke om at telefoner blir sendt ut av Norge og at toll og MVA tilkommer. Oppfordrer flest mulig å innrapportere MyTrendyPhone til forbrukerrådet.

  • 3 uker eller mer

    Kenneth 12.09.2016

    Ble også lurt av at jeg måtte betale toll på reparasjon, ble da mye dyrere enn det ser ut på nettsiden. (står kanskje noe om det med liten skrift, men det overså jeg) Det tok også lang tid før jeg fikk telefon tilbake.

  • 3 uker eller mer

    Stian 30.08.2016

    Elendig! Skulle reparere en Zony Z2 skjerm, fordi det så billig ut på nettsiden. SÅ kommer det toll og gud vet hva til 415 kr ekstra?! Sendte telefonen til en norsk adresse, så forventer jo at det ikke skal sendes tilbake fra danmark. Useriøst.

  • 3 uker eller mer

    Cedric 17.08.2016

    Bestilte ny skjerm til min Samsung Galaxy S4 4G+, synes 700 var en rimelig pris fram til jeg fikk fortollingsgebyr og moms på 300 til, altså betalte jeg 1000kr. Hadde jeg visst at varen ble sendt fra utlandet hadde jeg kjøpt den på en annen utenlandsk butikk og spart betraktelig.

    ...

    Bestilte ny skjerm til min Samsung Galaxy S4 4G+, synes 700 var en rimelig pris fram til jeg fikk fortollingsgebyr og moms på 300 til, altså betalte jeg 1000kr. Hadde jeg visst at varen ble sendt fra utlandet hadde jeg kjøpt den på en annen utenlandsk butikk og spart betraktelig.


    Kjøpte også en vare til rett under hundrelappen, og den kom fram over 3 uker senere, så både informasjon og levering fra denne butikken er elendig.


     


    På denne tiden måtte man laste ned et .pdf-dokument med vilkår og betingelser for å finne punktet der det står at varen sendes fra Danmark, men nå har de i det minste skrevet det på siden deres.

  • 3 uker eller mer

    Stina 09.08.2016

    Min Iphone knuste, både skjerm og glass. Utenom dette virket tlf helt fint. Bestillte derfor bytte av skjerm og glass til 7-800kr. Først gikk det litt over en uke, da mottok jeg mail om at de hadde mottatt tlf og teknikkerene hadde sett på den og mente at jeg trengte to ekstra reperasjoner for å fikse tlf min. De ba meg overføre 1235 NOK, det lå også link til hvilke reperasjoner det var. Den ene var nytt batteri og den andre var nytt bakdeksel. Jeg stillte spm tilbake hvorfor jeg trengte disse i tillegg fordi bateriet på tlf var helt ok da jeg sendte tlf. Dette fikk jeg ikke noe klart svar på, bare at de var nødveldige for at tlf skulle fungere normalt. 

    ...

    Min Iphone knuste, både skjerm og glass. Utenom dette virket tlf helt fint. Bestillte derfor bytte av skjerm og glass til 7-800kr. Først gikk det litt over en uke, da mottok jeg mail om at de hadde mottatt tlf og teknikkerene hadde sett på den og mente at jeg trengte to ekstra reperasjoner for å fikse tlf min. De ba meg overføre 1235 NOK, det lå også link til hvilke reperasjoner det var. Den ene var nytt batteri og den andre var nytt bakdeksel. Jeg stillte spm tilbake hvorfor jeg trengte disse i tillegg fordi bateriet på tlf var helt ok da jeg sendte tlf. Dette fikk jeg ikke noe klart svar på, bare at de var nødveldige for at tlf skulle fungere normalt. 


    Jeg ba dem fikse det som jeg hadde betalt for og retunere tlf. Jeg fikk mail tilbake om at det ikke var mulig så da måtte de sende tlf tilbake til meg uten å ha reparert noe som helst. Jeg svarte med at jeg skulle ha det jeg hadde betalt for eller pengene igjen, venter på svar....


    Jeg kommer aldri til å kjøpe mer der eller anbefale dem til noen!

  • 3 uker eller mer

    Pål Julius 05.08.2016

    Brukte uendeleg lang tid, når eg klaga på tidsbruken fekk eg beskjed om at eg skulle sleppe å betale frakt. Fekk likevel rekning frå UPS. Svindel frå byrjing til slutt

  • 3 uker eller mer

    Ragnar 06.07.2016

    Nettbutikk som lever av at folk ikke gjør leksa si. Ser billig ut, betalte 1500 for skjermbytte på S6 men fikk over 500 i mva/toll. Tok 1mnd før den kom tilbake, kunne fått den reparert på dagen i trondheim for ca. 200,- mer.

  • 3 dager

    Christian 03.07.2016

    Har bestilt noen deksler herfra, og passet på å holde meg under 350 NOK. Min erfaring er at det var rask levering og at produktene svarte til forventningene. De kunne nok vært tydeligere på moms/toll for produkter over 350 NOK, men jeg har vært fornøyd med det jeg har bestilt.

  • Ca. 1 uke

    Kristoffer 28.06.2016

    De selger falske produkter som de omtaler som originale. Utrolig vanskelig å få tilbake pengene.

  • 3 uker eller mer

    Andreas 27.06.2016

    Utrolig tregt! Har hatt telefonen min til reparasjon i over en måned nå, er fortsatt ikke returnert! Bestilte også noen deksler i en separat ordre, ble ikke sendt før etter 3 uker etter at jeg klaget på det! Dette er en nettbutikk jeg IKKE ville anbefalt! Dette fremstår som en veldig useriøs butikk!

  • Ca. 2 uker

    Stig 23.06.2016

    Lureri og svindel!

    ...

    Lureri og svindel!


    Dette er ikke en norsk nettbutikk, selv om de har .no i navnet sitt. Du får moms og toll som tillegg, uten at det kommer frem i fakturaen - til sammen kjempedyrt uansett hva du bestiller over 350 kroner inkl. frakt. Jeg kan føye på treg levering og reklamasjon som ikke ble tatt til følge. Jeg kjøpte to blekkpatroner som jeg har betalt 250 kroner i moms, toll og porto som jeg reklamerte på og som jeg ikke gidder styre med. Mao. 250 kroner for ingenting. Jeg har en reperasjon som ble annulert når jeg skjønte tegninga - dette var før den ble reparert. Denne kom allikevel tilbake med toll og moms kr. 350,-.

    Hadde det vært eBay OK - da styrer du slikt selv, men hos en .no butikk forventet jeg ikke sånt lureri og tøv.

  • 3 dager

    Lars Erik 20.06.2016

    Butikk som opererer i gråsonen. Fremstår som norsk nettbutikk, men du kan fort gå på en smell med mva og omkostninger. Styr unna, i alle fall for ordre over 350 kroner.

  • 3 uker eller mer

    Marius 10.05.2016

    Bestilte reperasjon på mobilen. Det tok 4 uker før den ble sent av gårde. Hold unna og ikke bruk noen av dems tjenester. Mytrendyphone oser useriøsitet og de gjør det så godt de kan, haha

  • Henning 19.04.2016

    Kjøpte varer for 351,48 kr. Da fikk jeg en regning sendere fra UPS på kroner 246 for toll og moms. Varene ble da å koste kroner 615.48. Advarsel om toll og moms på varer over 350 kroner er skrevet med små skrift. Totalt useriøst firma. Styr langt unna.

  • Ca. 1 uke

    Lars 13.04.2016

    Styr unna - på varer over kr 350 må du betale noen hundrelapper ekstra for fortolling og MVA fordi varene sendes fra Danmark. I motsetning til seriøse nettbutikker som ordner dette selv, dytter MYTrendyPhone dette over på forbrukerne. Kjøp heller billige varer fra utenlandske nettbutikker.


    Det nærmer seg svindel når en nettbutikk med no.-domene og norsk adresse og telefonnummer egentlig bare er en viderekobling til en dansk butikk.

  • 3 dager

    Geir Magne 16.12.2015

    Bare gode erfaringer- har hatt mange kjøp. 2-3 dager leveringstid til sentralt Østlandet.
  • 3 uker eller mer

    Arne 27.11.2015

    Alt for lang ventetid på varen,over 3 uker for å få mobil tilbehør ! ! Har handlet fra my trendy Phone før og da har varene kommet fort,men dette er for dårlig !
  • Ca. 2 uker

    Morten 17.11.2015

    OBS OBS
    toll og avgifter kommer i tillegg - prisen blir fort den dobbelte!!
  • 2 dager

    Oliver 06.11.2015

    Trygt, seriøst, god informasjon. Fra bestilling til levering. Kjempeflott produkt og god service.
  • 3 uker eller mer

    karina 08.09.2015

    Kjempe dårlig!
    Fikk aldri noe klarhet i hvor telefonen var og all info jeg fikk var forskjellig fra gang til gang. Endelig etter 3 uker fikk jeg telefonen og måtte i tillegg betale 375 kr. i toll! Fordi de hadde sendt telefonen til Danmark for reperasjon. Kommer aldri til å bruke dette firmaet igjen! Anbefaler alle til å holde seg unna.
  • 3 dager

    Ingrid 15.08.2015

    Har kjøpt mobiler og mobiltilbehør der, og de kommer raskt frem uten noe tull med varen! Er utrolig fornøyd med denne nettsiden!
  • 3 dager

    Dennis Krogh 10.06.2015

    Alt prima, rask levering, ikke noe tull! Veldig fornøyd med laderen jeg kjøpte der.
  • 2 dager

    Christine 13.05.2015

    Jeg brukte "Design ditt deksel"-funksjonen til å lage dekselet til min kjæreste, som ble veldig overrasket med gaven :) Dekselet passer dessuten perfekt, og det ble leveret i tide. God sevice og fantastisk pris!
  • Ca. 2 uker

    Voodoo 12.05.2015

    Litt dårlig info om at selv om de har verksted for reparasjon i Oslo, så sender de alle reparasjoner mottatt i post til Oslo til Danmark for service.
    Dette medfører ekstra lang leveringstid, og moms på reparasjonspris+frakt, i tillegg til et tollbehandlingsgebyr.
  • 3 uker eller mer

    Ansor Keref 20.04.2015

    Styr unna. lang leverings tid. Til total prisen kommer toll i tillegg. kunne kjøpe ny telefon med full garanti.
  • 3 uker eller mer

    Maria 16.04.2015

    Jeg leverte inn min ipad for å bytte skjermen som var knust. under reparasjonen ble av-og-på knappen ødelagt. etter diskusjon med reparatør be vi enige om at de skulle bestille ny del for å fikse dette og at det skulle repareres det kostnadsfritt. Butikken skulle ta kontakt med meg når denne delen ankom butikken, antatt leveringstid var en uke.

    Seks uker senere, etter at jeg hadde purret...
    Jeg leverte inn min ipad for å bytte skjermen som var knust. under reparasjonen ble av-og-på knappen ødelagt. etter diskusjon med reparatør be vi enige om at de skulle bestille ny del for å fikse dette og at det skulle repareres det kostnadsfritt. Butikken skulle ta kontakt med meg når denne delen ankom butikken, antatt leveringstid var en uke.

    Seks uker senere, etter at jeg hadde purret på bestilling av delen tre ganger skulle jeg levere ipad inn for reparasjon, da hadde jeg med bestillingsseddel men ikke kvittering. Butikken ville dermed ikke ta imot ipaden. jeg ble lovet rask reparasjon (maks 1 timen ventetid) om jeg kom innom dagen etter med kvittering.

    Dagen etter dro jeg tilbake - med kvittering, jeg fikk da beskjed om at det ville fikses i løpet av et døgn.

    Jeg har opplevd svært dårlig service, lite imøtekommende butikkansatte og ulik informasjon hva gjelder reparasjon etc.

    Jeg er mildt sagt ikke fornøyd med levering av tjenestene fra My trendy phone, og vil dermed ikke anbefale andre å benytte deres produkter/tjenester.

  • 2 dager

    Christina 16.04.2015

    Helt toppers - jeg bestilte en beskyttelsesfilm og to deksler (ett til min Note 3 og ett i gave), pakken kom raskt fram og prisen var det ingenting å si på!
  • 2 dager

    Robert 30.03.2015

    iPhone 5S-dekselet kom fram to dager etter bestilling.
  • Neste dag

    Jon Eivind 18.03.2015

    Veldig gode priser, og servicen var bra. Jeg er meget fornøyd med vesken, og alt var i orden.
  • Ca. 2 uker

    Kristoffer 11.03.2015

    La inn min første bestilling her 4. mars 2015. Valgte å betale via PayPal, og alt så ok ut - beløpet trukket fra konto, ordrebekreftelse etc. Senere på kvelden, fikk jeg først mail fra PayPal om at handelen var avbrutt av MyTrendyPhone, senere fra sistnevnte, hvor de også sa at handelen var kansellert. Ingen spesiell begrunnelse. Jeg kunne aktivere ordren igjen ved å overføre penger direkte...
    La inn min første bestilling her 4. mars 2015. Valgte å betale via PayPal, og alt så ok ut - beløpet trukket fra konto, ordrebekreftelse etc. Senere på kvelden, fikk jeg først mail fra PayPal om at handelen var avbrutt av MyTrendyPhone, senere fra sistnevnte, hvor de også sa at handelen var kansellert. Ingen spesiell begrunnelse. Jeg kunne aktivere ordren igjen ved å overføre penger direkte til deres konto (uaktuelt).
    Pengene ble først refundert fra PayPal 9. mars. Bestilte på nytt varene, men valgte denne gangen å betale direkte med VISA kort. På nytt fikk jeg beskjed om at bestillingen var kansellert. Denne gangen fordi de ikke klarte å trekke beløpet fra min konto (ja, jeg hadde dekning). Små-irritert ringte jeg kundeservice og forlangte en forklaring. Den fikk jeg aldri, men jeg kunne nok en gang overføre pengene direkte til dem, så skulle alt ordne seg.
    I frustrasjonen forsøkte jeg en tredje gang å bestille disse sårt trengte reservedelene. Denne gang med Klarna faktura. Dette måtte jo være idiotsikkert. Men nok en gang ble bestillingen kansellert. Forbannet ringte jeg kundeservice igjen. Der ble jeg fortalt at min kredittsjekk hos Klarna ikke var gått gjennom. De kunne sende varene mine hvis jeg overførte beløpet til deres konto. Jeg har handlet gjennom Klarna gjentatte ganger uten problem og ringte derfor Klarna for å sjekke saken. Personen jeg snakket med der, kunne fortelle at det IKKE var kommet en henvendelse fra MyTrendyPhone om kredittsjekk. Det var heller intet negativt registrert på min person som skulle tilsi at jeg ikke kunne få faktura på kr 1.500,-.
    Jeg ble rett og slett løyet for av MyTrendyPhone. Igjen ringte jeg kundeservice for å avsløre løgnen. Damen jeg snakket med der, måtte ta saken opp med "bokholderiet", og om litt fikk jeg beskjed om at hun nå skulle ordne alt. Jeg fikk beskjed om å legge inn ordren på nytt, mens jeg snakket med henne. Hun fikk ordrenummeret av meg over telefon, slik at hun med en gang kunne godkjenne denne hos Klarna og hos dem selv. Nå ser det ut som om varene er underveis. Har i hvert fall fått sporingsnummer nå, så jeg krysser fingrene. Men maken til uprofesjonalitet og dårlig kundeservice har jeg aldri opplevd før. Jeg kunne knapt tro det, da min tredje bestilling ble kansellert.
  • 2 dager

    Hannah 13.01.2015

    Ganske kort leveringstid - jeg har handlet hos MyTrendyPhone et par ganger, og har alltid vært fornøyd.
  • 3 uker eller mer

    Lovise 04.12.2014

    Følte at de ikke var interesserte i å hjelpe meg. Et enkelt spm. på livechatt tok opp i mot en time for svar. Føler også at det bruker unødvendig lang tid i tlf. samtalene kun for å få penger. Synest kundeservicen bør bli bedre, handler ikke her før det skjer.
  • 3 uker eller mer

    Runar 03.12.2014

    De godtok ikke faktura fra klarna (selv om jeg er kredittverdig) og når jeg skulle betale med mitt kredittkort fikk jeg beskjed om at de ikke fikk belastet mitt kort, og ordren ble derfor annulert. De var derimot veldig ivrige på at jeg skulle overføre penger direkte til deres konto (noe jeg heldigvis ikke gjorde) Enden på regla var at jeg kjøpte tlf. Via et annet selskap med mitt kredittkort. Hyggelige jenter på kundeservice, men amatørmessig drevet firma. NULL stjerner.
  • 3 uker eller mer

    Sindre 25.11.2014

    Var i butikken i Oslo med en vannskadet telefon (har ikke utstyret selv), fikk beskjed om at skjermen var ødelagt og en ny kostet 1600kr. Sa nei takk og dama i kassa ble forskrekket og nesten redd. Kom hjem og bestilte skjerm selv (700kr+frakt), ventet 3 dager for at den kom og demonterte mobilen. Nå så jeg at kabelen fra skjermen til mainboardet ikke var kobla til! Kan garantere at dette er gjort...
    Var i butikken i Oslo med en vannskadet telefon (har ikke utstyret selv), fikk beskjed om at skjermen var ødelagt og en ny kostet 1600kr. Sa nei takk og dama i kassa ble forskrekket og nesten redd. Kom hjem og bestilte skjerm selv (700kr+frakt), ventet 3 dager for at den kom og demonterte mobilen. Nå så jeg at kabelen fra skjermen til mainboardet ikke var kobla til! Kan garantere at dette er gjort med vilje! Jeg kobla den på igjen og skjermen funker som bare det... Vet ikke nå hvem jeg skal klage til men dette er helt sinn sykt etter min mening!

    Litt seinere trengte jeg en annen liten del, bestilte på nettet fra my trendy for de var eneste selsakpet i norge (seff dyrere en ebay/amazon) som hadde delen og måtte ha den fort. Stod den var på lager men etter en uke får jeg epost om at de ikke har den... Avbestillingen gikk heldigvis bra men for en service.. aldri vært borti slikt tull i både i butikk og nettside!!
  • Ca. 1 uke

    Bent 14.11.2014

    Bestilte en kontroll til Parton blåtann. Den skulle sendes samme dag. Tenkte den kom dagen etter. Skulle jo sendes fra Nydalen i Oslo tenkte jeg. Prisen var kr 300 og frakt kr 39 . Så fornøyd og den kontrollen kunne festes på flere måter. Flere bilder viste dette. Så begynner det: Etter 1 uke var ikke noe kommet. Jeg kontaktet dem og fikk da beskjed om at det måtte gjennom tollen i Norge. Da...
    Bestilte en kontroll til Parton blåtann. Den skulle sendes samme dag. Tenkte den kom dagen etter. Skulle jo sendes fra Nydalen i Oslo tenkte jeg. Prisen var kr 300 og frakt kr 39 . Så fornøyd og den kontrollen kunne festes på flere måter. Flere bilder viste dette. Så begynner det: Etter 1 uke var ikke noe kommet. Jeg kontaktet dem og fikk da beskjed om at det måtte gjennom tollen i Norge. Da sjekket jeg på siden med dobbel størrelse på bokstavene. Og der stod det godt hjem og med små bokstaver. Dette kostet kr 218 ekstra. Og da jeg fikk kontrollen var det ikke med feste som var illustrert. Tok kontakt med dem og de vil jeg skal returnere varen. Ikke snakk om jeg gjør det, forteller jeg dem. Nå har jeg skrevet Malangen mail fram og tilbake. Her tapet jeg. Ikke handle her.
  • 2 dager

    Steffen 03.11.2014

    Bestilte 2 deksler, pluss 2 pakker ripeskjerm fordelt på 2 pakker på fredag, mottok de i posten idag. Utrolig raskt og presist. Tommel opp!
  • 2 dager

    Liv 01.09.2014

    Bekymringsløst, kjapt og billigt. Produktet står til beskrivelsen + rask levering og hyggelige priser.
  • Ca. 2 uker

    Jørn Tufteland 26.08.2014

    Dårlig service på tlf, uhøflig dame. Kunne vært bedre informasjon om at produktene sendes fra utlandet. Flere venner som misliker denne siden, da de har opplevd mye tull. "jalla", "amatører" osv. Dette er ord jeg har hørt om bedriften.

    Leveringstiden tok kaka. Helt syykt trege. Ok at det tar tid gjennom fortolling, men at man får beskjed om at varen er sendt en uke etter bestilling er provoserende.
  • 3 uker eller mer

    Jøran 25.08.2014

    Dårlig informasjon om leveringstid, fikk ikke sporingsnummer på varen. Det tok så lang tid at jeg måtte endre adressen til studiestedet, og fikk bekreftet at det var gjort. Varen ble alikevel sendt til den andre siden av landet, det fikk jeg ikke vite før jeg hadde spurt to ganger om å få sporingsnummer.
  • Ca. 1 uke

    Frode B. 29.07.2014

    Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
    Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
    Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

    Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen og momsen og kunne satt ned prisen med tre (3) så hadde jeg sluppet i alle fall tollen.
    Jeg tok opp...
    Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
    Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
    Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

    Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen og momsen og kunne satt ned prisen med tre (3) så hadde jeg sluppet i alle fall tollen.
    Jeg tok opp saken pr. telefon men de var overhode ikke interessert å gjøre noe. det juridiske var trass alt på deres side,
    og det har de jo rett i, men de spekulerer i at folk er lik meg og ikke leser all informasjonen.
    Så styr unna denne bedriften
  • 3 uker eller mer

    ulf sonnevelt 26.07.2014

    forferderlig elendig. mottok en telefon som byggesett hvor delene
    ikke passet sammen, og tross norsk adresse fantes intet firma
    der. hva med service på den motatte telefonen må nok kaste den og avskrive det hele som iternettsvindel
  • Ca. 1 uke

    Frode B. 22.07.2014

    Prisene er så som så, det kan komme endel overraskelser som moms og toll, men det verste er leveringstiden, den er særdeles treg.
  • 2 dager

    Cecilie 21.07.2014

    Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde jeg det, hehe. Da var jeg ganske fornøyd, elsker det. Så lenge du kjøper ting som koster under...
    Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde jeg det, hehe. Da var jeg ganske fornøyd, elsker det. Så lenge du kjøper ting som koster under 499, er dette supert! Husk å se på leverings tiden på siden. Har bestilt flere ting herfra, masse forskjellig også, brukt denne kjøpesiden siden 2010! Sist bestilte jeg et deksel, og det kom etter to dager, leveringstiden er utrulig bra! Kundeservice er sånn topp, er ikke så fornøyd med det, men ja, det får gå. Varene er fine!
  • 3 dager

    Sara 11.06.2014

    Kjempebra! Fikk varene som avtalt. Hyggelig kundeservice.
  • Nanny 07.05.2014

    Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter denne første samtalen ringte jeg på nytt og da fikk jeg vite av en annen at varen har kommet til...
    Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter denne første samtalen ringte jeg på nytt og da fikk jeg vite av en annen at varen har kommet til dem i retur. De sjekket min postadresse (bruker over 30 år og har aldri mistet noe i posten)og lovte å sende denne til meg ikke samme dagen jeg ringte, men søndag ettermiddag. Jeg lurer på om dette er en seriøs firma, fordi de påstandene kommet med i telefonen kan ikke stemme. Dem kan ikke fortelle når varen ble sendt til meg og i tillegg beskylder de posten for rot. Selv mener de at når varen kommet i retur, da har dem tid å sende det på nytt på en SØNDAG. Dette er noe så absurd at jeg er nødt til å be dem betale penger for denne dekselen tilbake, så jeg kan kjøpe meg det et annet sted. Frusrert og irritert over denne behandlingen jeg har fått.
  • 3 dager

    Emma Lund 22.04.2014

    Godt utvalg samt god service.
    Kort ventetid på telefon + hyggelig service er et kjempepluss! :-)
  • 5 dager

    Martin 30.09.2013

    Varer kommer innen fornuftig tid, og i god stand.
    (NB, ikke la deg lure av de grønne tegnene ved varene. De betyr ikke att varen er på lager, det betyr oftest att varen er bestillt til nettbutikkens lager, og kan fortsatt ha uker igjen til den faktisk er på lager, og blir sendt din vei)

    Priser er vel det punktet de ofte er best på.

    Trenger du derimot å kontakte kundestøtte før, eller etter...
    Varer kommer innen fornuftig tid, og i god stand.
    (NB, ikke la deg lure av de grønne tegnene ved varene. De betyr ikke att varen er på lager, det betyr oftest att varen er bestillt til nettbutikkens lager, og kan fortsatt ha uker igjen til den faktisk er på lager, og blir sendt din vei)

    Priser er vel det punktet de ofte er best på.

    Trenger du derimot å kontakte kundestøtte før, eller etter kjøp, er ting også både trege og vanskelige.

    Jeg har hatt behov for å kontakte de rett etter kjøp to ganger, og hver gang har det vært nærmest umulig bare å komme frem til kundestøtte hos de.

    Dette gjelder spesiellt om du ikke har mulighet til å ringe, og dermed må bruke e-post eller "live chat"

    For eksempel har jeg tidligere mailet med support, og jeg ventet omtrent en uke for å få svar, som var både krast og kort.

    Tilsvarende, når jeg ringte de med ett spørsmål om en ordre som manglet, fikk jeg ett hissig svar på svensk, om att den ordren jeg ba om, ikke fantes. Og om jeg forklarte att det var nettop det som var problemet, og spurte hva som hadde skjedd, så repeterte han bare samme beskjed om att ordren ikke fantes. Språkbarriere eller ei, var det lite hjelpsomt å få same svar om igjen, og i ett hissig, heller en hjelpsomt/forståelsesfullt toneleie

    Som ett siste eksempel nevner jeg den nyesye en seansen med deres support, (som jeg også sendte klage over til butikken), hvor jeg ventet i kø, flere runder på support vi chat. Jeg opplevde stadig å få beskjed om att jeg var "Nummer 1 i køen" med "ca 1 minutter igjen", for så ufrivillig, og uten valg, forklaring, eller advarsel, ble sparket ut av køsystemet, og bedt om å prøve på nytt.

    Mangelen på beskjed oppleves både provoserende og frustrerende. Det føltes også veldig lite seriøst, når en ender opp med å ha brukt timesvis på en komunikasjonskanal til support som kanskje ikke var åpen i utgangspunktet (enda teksten på hjemmesiden deres reklamerte med att chatten var åpen).

    Uansett årsak, er dette både dårlig komunikasjon fra myTrendyPhone's side, og helt blottet for noe som kan kalles kundeservice på noe plan.

    Så personlig, om denne trenden fortsetter, kommer jeg neppe til å handle hos myTrendyPhone igjen...
  • Valentin 21.05.2013

    Jeg har nå bestilt to forsendelser herfra i løpet av 2013. Varene ankommer presist og i perfekt stand. Jeg vet ikke hvordan det er med andre kunder, men jeg har ihvertfall ingen ting og klage på!
  • Edward S. 13.05.2013

    My trendyphone har alt jeg trenger! Jeg har handlet enormt mange ganger hos mytrendyphone. Og anbefaler det på det sterkeste! Jeg handler ikke mobil utstyr noen andre plasser. Begrunnelse er at prisen er langt under andre. Og alikevel leverer de samme eller bedre kvalitet.
  • Elias 30.04.2013

    Bare positiv erfaring med mytrendyphone.no. Fikk raskt tilsendt vare. Anbefaler andre gjerne å benytte my trendy phone.
  • 3 uker eller mer

    Leif 27.04.2013

    Bestillte en ting. Ukene gikk og de fikk ikke varen på lager(ikke butikkens sin skyld forøverig).
    Sende epost og spurte om det var mulig og avbestille og få pengene overført til kontoen min istedenfor å cancelere orderen da det var bestilt med visa giftard.
    Neste dag var orderen cancelert og nærmere 1000kr er borte for alltid takket være butikken som nekta å ordne opp etter at de gjorde noe jeg ba dem ikke gjøre. En god nettbutikk hadde sagt at det ikke var mulig og heller bedt meg vente eller tilby en tilsvarene vare...

    Never again.
  • Elisabeth Vallestad 18.04.2013

    Pålitelig og seriøst, rask levering og ingenting tull.
  • Richard M. 08.04.2013

    Jeg liker denne siden utrolig godt, her finner jeg alltid det jeg leter etter. Jeg er en fornøyd kunde.
  • Jon 18.03.2013

    Bestilling og levering gikk meget fort. Butikken kan derfor anbefales ift levering.
  • Monti 04.03.2013

    Billig. Meget god og rask service.
  • Lea Pocahontas 19.02.2013

    Rask levering og bra innpakking!- sånt liker vi:)
  • Mark C. 12.02.2013

    Bra nettside. Jag er veldig fornøyd med det jag bestilte, levert på kort varsel.
  • Kyrre Tjore 11.02.2013

    Billigst og svært rask levering.
    Nok til at de er mine favoritter i dette segmentet.
  • Danielle 07.02.2013

    Denne siden vil jeg anbefale på det sterkeste.
  • Davi Melo 05.02.2013

    Bestillingen gikk raskt og smertefritt. Produktet er også som forventet. Dette er andre bestillingen, like bra og rask levering begge gangene.
  • Øyvind 02.02.2013

    Anbefales! God kvalitet, lav pris, rask og billig levering.
  • Daniela 30.01.2013

    super at handle med
  • Sini 25.01.2013

    Topp utvalg til konkurrerende priser! Rask levering!
  • A. Mortensen 21.01.2013

    Bra utvalg. Enkelt å få bestilt varene jeg ønsket.
  • Dominic 08.01.2013

    Enkelt å bestille, raskt å få. Problemfri leveranse.
  • Janne 26.12.2012

    Liker at det er rimeligere priser. Det er også rask leveringstid. Anbefales på det varmeste.
  • 3 uker eller mer

    Terje 15.12.2012

    Begynner og bli utrolig lei av og mase på Chat og Telefon. Bestilte rep på mine mobiler. Sendte de ned til Oslo og fikk ene telefonen tilbake ferdig reparert. Godt utført men måtte betale 600 i fortolling siden den var reparert i utlandet. fikk den ene mobilen etter en og enhalv mnde. Venter fortsatt på den andre fjerde mnde venting
  • Harry Andreassen 11.12.2012

    Utmerket service.
    Kjapp levering på varer som er på lager.
  • Ardis Garcia 03.12.2012

    Raskt og enkelt! Fantastisk enkelt, gode produkter og tidvis veldig gode tilbud!
  • Line F. 28.11.2012

    Her kan du finne gode kjøp! God kvalitet på varene, kjempe bra butikk.
  • Jennie Larsson 27.11.2012

    Kjempe god service og rask levering!
  • David N. Eriksen 23.11.2012

    Kjempe fint utvalg til billige priser
  • Tina 21.11.2012

    BRA!!!
  • Mie N. Karlsen 19.11.2012

    Perfekt! Veldig god service, som du kunne bare ønske seg. Rask levering, feilfrie produkter, veldig høflig og grei kundeservice.
  • Ca. 2 uker

    Joachim 15.11.2012

    Jeg opplever det som ren svindel å fremstå som en Norsk nettbutikk ved kjøp for så etterpå få tilsend varene fra utenlandske lager med mva og toll på toppen. Selv om det står en eller annen plass med små skrift så opplever jeg dette som svindel. I tillegg opplever jeg at varene vises som "på lager" som siden, etter kjøpet er gjennomført, ikke er på lager allikvel. Hold dere unna!
  • Robert S. 07.11.2012

    God service, rask levering, gode produkter! Det er bare én ting å si om det sluttresultatet - overraskende flott!
  • 4 dager

    Bjørnar 01.11.2012

    Sendte varen fra Danmark og ble toll og MVA belastet. Står med små bokstaver i bestillingsprosessen.
  • Linda 30.10.2012

    Kjempe god service og rask levering!
Skriv omtale av MyTrendyPhone
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: