Om MyTrendyPhone

MyTrendyPhone.no selger kvalitetstilbehør til mobiltelefoner, iPod-er og andre MP3-spillere, kameraer og videotilbehør, tilbehør til bærbare og PC-er samt Bluetooth-utstyr. Med et produktutvalg på over 100.000 forskjellige varer har vi en sterk posisjon på mobiltelefonmarkedet. MyTrendyPhone selger for øyeblikket sine produkter i følgende land: Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Italia, Frankrike, Storbritannia, Østerrike, Polen og USA, med sentralt lager i Danmark.

Vi kan imøtekomme ordrer i små eller store kvantiteter og vi vil vie deg personlig oppmerksomhet til alle tider.

Pakker er ikke tollpliktige lenger
Den 17. Oktober 2016 registrerte vi selskapet i Norge. Derfor betaler vi nå tollavgift for deg. Samtlige priser oppgitt på mytrendyphone.no er i norske kroner og inklusive moms.

Les mer om MyTrendyPhone »

Frakt

Fraktkostnad er 44 kr for bestillinger under 499 kr (brev).
For bestillinger over 499 kr (pakke til butikk) koster frakt 112 kr, hjemlevering koster 131 og 124 kr for bedriftspakke. Pick-up point i Oslo er gratis.

Hvis du bestiller før kl. 16.00 på en arbeidsdag, blir din ordre sendt samme dag. Bestiller du mellom kl. 16.00 på fredag og kl. 9:00 på søndag, vil ordren bli sendt på søndag. Ved siden av hvert produkt på nettsiden vår kan du finne informasjon om lagerstatus og forventet leveringstid.

Omtaler av MyTrendyPhone

Totalt 1 av 5

Basert på 29 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • JIMMY SAVILLR 22.02.2018 2 dager
    MY TRENDY PHONE ER RETT OG SLETT VELDIG BRA. HAR ALT AV UTSTYR.
    MyTrendyPhone logo
    Stine 23.02.2018
    Hei Jimmy,

    Tusen takk for din tilbakemelding!
    Det er så greit å høre at du er fornøyd med vår tjeneste. Du skal vite at vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får, men det er selvfølgelig ekstra hyggelig med ros fra fornøyde kunder!
  • G. 21.02.2018 2 dager
    Var akkurat i kontakt med kundeservice om feil i forsendelsesadressen. Fyren var rett og slett ikke interessert i å rette opp adressen og endte med at han bare la på. Når jeg får spørsmål på web-siden om forsendelseadresse, og skriver inn eksakt forsendelesadresse, så bare ignoreres det. Frekt av support å bare avbryte samtalen ved å legge på. Mistenker at det er noe feil på web-siden. Jeg prøvde å ringe allerede rett før 10, men da var dere stengt. klokken 12 var pakken allerede sendt sa de på support og avbrøt samtalen.....
    MyTrendyPhone logo
    Stine 22.02.2018
    Takk for din tilbakemelding.

    Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med behandlingen av ordren.
    Våre kolleger fra support er tilgjengelige mandag-lørdag fra kl.10 til kl.15, så om man ringer før eller etter, er det ingen som kan svare... Les hele svaret »
  • Ingrid 05.02.2018
    Utrolig dårlig kundeservice og dårlig kvalitet på tjenestene og varene. Jeg fikk skjermen min reparert på en torsdag, og allerede lørdag ettermiddag knuste den etter å ha falt 0,5 meter fra sofaen og ned på et gulvteppe. I tillegg til å knuse litt i venstre hjørne, løsnet også hele skjermen øverst, og jeg dro på Eplehuset for å få en autorisert tekniker til å se på det. De mente at...
    MyTrendyPhone logo
    Stine 07.02.2018
    Hei Ingrid,

    Det er trist å høre du føler deg lurt etter din handel hos oss og at du hadde en dårlig opplevelse i butikken vår. Jeg har kontaktet kolleger fra Oslo butikk for å kunne undersøke saken grundig og finne hva det var som gikk... Les hele svaret »
  • Simon Johannessen 16.01.2018 3 uker eller mer
    ELENDIG!! Endret lagerstatus fra dag til dag.. Etter 14 dager annulerte jeg kjøpet da de ikke kunne gi meg estimert leveringstid på mobiltelefonen. MEGET useriøst!!
    MyTrendyPhone logo
    Stine 01.02.2018
    Hei Simon!

    Takk for din tilbakemelding.

    Vi er veldig triste å høre at du ikke er fornøyd med vår tjeneste.

    Når det gjelder lagerstatus, beklager vi mye at det ikke har vært samsvar mellom informasjon i vår online butikk og vår... Les hele svaret »
  • ragnhild hagen 03.01.2018 Ca. 1 uke
    bestilte deksel som skulle passe til iphone 8, men som dekte kamera bak
    MyTrendyPhone logo
    Stine 01.02.2018
    Hei Ragnhild!

    Vi beklager for din opplevelse.

    Om varen ikke passer, er du selvfølgelig velkommen til å returnere den. Du skulle bare fylle ut reklamasjonsskjema på sida og sende varen til vår adresse. Vennligst gjør det snarest mulig,... Les hele svaret »
  • Lone 18.12.2017 Ca. 1 uke
    Var fabelaktige når de først åpnet men nå har suksessen tydeligvis gått til hodet på dem. Dårligere service skal man lete lenge etter. Jeg handler der aldri mer.
    MyTrendyPhone logo
    Stine 01.02.2018
    Hei Lone!

    Vi vil for det første beklage at vi ikke svarte til dine forventninger.
    Vi arbeider alltid for å gi den beste mulig servicen.

    Det vil bety mye for oss om du gjerne kan forklare problemet du hadde med servicen vår. På den måten... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Få engangspassord