Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2016 kom den første Lagershopen i Norge, og i 2017 åpnet vi to til. I Lagershopen kan man handle til samme lave priser som på nett.

Service og Sikkerhet
Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 30 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter. Les gjerne mer om det i våre Kjøpsbetingelser.

Sortiment og rådgivning
Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, hodetelefoner, kaffemaskiner og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne! Klikk her for informasjon om hvordan du kontakter oss på NetOnNet.

Fordelene med NetOnNets modell
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Vil du heller handle i en fysisk butikk, kan du oppsøke en av våre 3 Lagershoper.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 36 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Henrik Arne Lie 24.04.2018 2 dager
    Har bestilt en del saker herifra, og hatt null problemer.
    Skulle avbestille en vare, og har aldri opplevd så effektiv kunderservice før.
    + Fine priser og nettbutikk
  • Robert 20.04.2018 5 dager
    Har vært trofast kunde av netonnet siden de startet opp i Norge. De hadde stadig gode tilbud og fri frakt på alt. Nå er desverre den frie frakten borte. Tilbudene ligger omtrent på nivå med de andre butikkene og vareutvalget har krympet. Men værst er det med kundeservicen.
    Jeg brukte angrefristen på en ordre. Varen ble mottatt hos Netonnet etter 5d (ifølge sporingen). Etter 10d hadde jeg fremdeles...
  • Kai 20.04.2018 Ca. 2 uker
    Kjøpt ett produkt som ble sendt med feil oppkrav.
    Ringer inn og bli møtt med ansatt 'Yvonne' som starter med en hostile aditude og leter etter bortforklaringer selv jeg kan dokumentere feil ifra selskap.

    Begynner og repetere deg selv og mens jeg ler av hvor tåpelig en samtale kan gå uten dialog muligheter.
    Spør jeg enkelt fremfor og prøve og bortforklare kan vi ikke heller løse problemener...
  • ULF 17.04.2018
    Nå har det godt over en mnd. siden jeg leverte inn produktet ettersom det ikke lader. Det tok 3 uker etter at jeg hadde sendt mail første gang før jeg fikk svar og neste mail fikk jeg ikke svar på. Jeg synes det er påfallende dårlig kundeservice når vi tross alt snakker om et produkt av ringe verdi, jeg ville ha forståelse for tidsbruken om dette gjaldt en dyr gjenstand. Jeg har som forklart...
  • Lise Engen 13.04.2018 Samme dag
    Kjøp ikke i fra dette stedet om dere ikke veit om dere skal ha tingene . Sendte to pakker tilbake de klarte ikke og kontakte resurs bank slik jeg fikk regningen og måtte røde oppi etter de. Kommer ikke til og kjøpe i fra dette stede i gjenn. Skal dere ha service i dette stede ha god tid tar uker føre dere får svar . Hold dere unna stede.
  • Janah 13.04.2018 Ca. 1 uke
    Venta i 15 dager siden de mottok varen jeg sendte tilbake til dem, pengene er ikke tilbake betalt og kommet in på min konto enda.... dette er alt for dårlig!

    alt de har sendt meg er en "kredit nota" som ikke forklarer noen ting, det verste med hele opplevelsen var at jeg som kunde måtte betale hele frakt kostnaden tilbake til dem som var på 420 kroner... som jeg går i tap på,

    alle andre...
Vis alle omtaler (100)

Min Prisguide

Få engangspassord