Om Power.no

POWER er Nordens nye elektrogigant som utfordrer markedet med prisrobot og oppdaterte nettpriser i butikk.  

POWER-suksessen startet i Danmark i 2015. Senere åpnet vi i Finland og Sverige, og i mai 2017 kom POWER til Norge.
I POWER ønsker vi alltid å ligge ett steg foran, fordi vi vet at smarte, effektive løsninger holder prisene lave, samtidig som det gir den beste handleopplevelsen for kundene.  

Vi kaller butikkene våre POWERHOUSES og de er fylt opp av ENGASJERTE medarbeidere, et GIGANTISK produktutvalg – og alltid OPPDATERTE nettpriser.  Prisroboten skanner markedet og oppdaterer prisene på nett og på digitale prisskilt i våre POWERHOUSES. 

POWER Norge er et selskap eid av POWER International. POWER International eies av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Det norskeide konsernet driver også POWER i Danmark, Finland og Sverige. Som et nordisk konsern har vi stordriftsfordeler og er kostnadseffektive, som kommer kundene til gode i form av lave priser. 

Å jobbe i POWER betyr å ta del i kulturen som består av MOT, GLEDE og BEGEISTRING. En POWER-medarbeider har MOT til å gå foran, kan GLEDE seg over kollegaenes suksess og BEGEISTRE kundene med kunnskap om teknologi.  

Vi vet nemlig at mange trenger hjelp til å ta i bruk sin nye mobiltelefon, aktivitetsklokke – eller det nye smart-kjøleskapet.  POWER er der for å hjelpe. Fordi POWER kan teknologi. 

Se hele utvalget på POWER.no, eller besøk et av våre POWERHOUSES. I 2017 skal vi nemlig åpne POWERHOUSES i alle landets fylker.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager. Vi har også ekpresslevering på inntil 2 timer.

Power leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Omtaler av Power.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 31 omtaler, siste 12 måneder

Siste omtaler
  • Laila Hansen 08.12.2017
    Venter på PlayStation VR har stått på pall på lageret i butikken i 5 dager . Får ikke hentet den ut da de ikke har tid til å pakke ut varene!!Utrolig dårlig kundeservice . . Fikk beskjed om å vise 12 åringen som skulle fått den i gave kvittering , så burde han bli glad . Styr unna Power!
    Power.no logo
    Simen 09.12.2017
    Hei Laila :)

    Vi beklager for at du har fått denne tilbakemeldingen og jeg er helt sikker på at kunden ikke mente dette fornærmende men ville prøve å komme med en slags løsning på det siden det så ut til å være forsinket. Jeg har gode... Les hele svaret »
  • Marte Aunemo 02.12.2017
    Elendig service og en lagerbeholdning på nett som ikke stemmer over ens med det som er i butikken. Reiste langt for å kjøpe en vare som skulle være på lager på Majorstuen. Ble møtt av tidenes lateste ekspeditør som knapt gadd å snakke til oss, som bare trakk på skuldrene og sa de ikke hadde varen og at det som sto på nett om at varen var på lager sikkert var feil. Synd det ikke går an å gi null stjerner....
    Power.no logo
    Simen 05.12.2017
    Hei Marte, takk for din tilbakemelding.

    Det er ikke hyggelig å høre at du opplever det sånn etter å ha prøvd å handle hos oss. Vi vil absolutt at alle som jobber i POWER skal yte den beste kundeservicen og gi kunden den hjelpen hun eller... Les hele svaret »
  • Vetle Hansen 28.11.2017 5 dager
    Dro på Power for å kjøpe en stasjonær pc, men fikk vite at denne da ikke var på lager. Jeg fikk beskjed om at den ville komme neste onsdag (4 dager etter kjøpet). Nå har det gått 2 og en halv uke (12 virkedager) og jeg har fortsatt ikke fått hentemeldingen. Ringt inn flere ganger, hvor jeg får flere forskjellige svar (at den kommer de nærmeste dagene og at det er uvisst når den kommer i...
    Power.no logo
    Hassan 29.11.2017
    Hei Vetle og takk for din tilbakemelding.

    Det er veldig leit å høre at du har måttet vente såpass lenge på din ordre. Vi lover levering innen 3 - 7 virkedager, dersom varen er tilgjengelig på vårt hovedlager under bestilling. Vi beklager... Les hele svaret »
  • Pål 23.11.2017 3 uker eller mer
    Vedrørende svar fra Morten@power 23.11.2017

    Det er tydeligvis ikke bare å hente den ut, og jeg må vente på hentemelding før den kan hentes ut.

    Ifølge Power Kundeservice og butikk er leveransen som regel på 1-2 tonn. Og jeg må vente til hentemelding sendes ut.
    Power.no logo
    Morten 24.11.2017
    Hei igjen Pål.

    Send oss gjerne ditt ordrenummer på e-post til review@power.no hvor du henviser til denne tilbakemeldingen så skal vi sjekke opp saken for deg og kontakte butikken det gjelder for deg :-)

    Hører fra deg,
    Mvh Morten
  • Pål 22.11.2017 3 uker eller mer
    Jeg bestilte TV på nettet mens lagerbeholdning tilsa at det var 10stk på lager. Levering skulle være innen 3-7 dager. 2 uker senere hadde jeg fortsatt ikke mottatt TV. Etter 3 og en halv uke er den kommet til butikk, men fortsatt ikke mottatt hentelapp, noe jeg ifølge butikken måtte vente på før jeg kunne hente TV jeg allerede har betalt for. Nå har den vært i butikkens lager i 3 dager, men...
    Power.no logo
    Morten 23.11.2017
    Hei Pål, takk for tilbakemeldingen :-)

    Først og fremst må vi bare beklage den lange leveringstiden du har opplevd. Det er kjedelig å høre at du har støtt på såpass med problemer i forbindelse med din bestilling, dette er absolutt ikke... Les hele svaret »
  • per person 22.11.2017
    STYR UNNA !
    Useriøst!
    Kundefokus totalt fraværende.
    Det var sist sommer at jeg kjøpte en vare som måtte bestilles i butikken POWER PORSGRUNN, men jeg kansellerte kjøpet før levering fordi den ble ikke levert innen fristen som lovet. På dagen den skulle vært levert i butikken hadde de ikke en gang giddet å sende den fra hovedlageret.
    Selv om kjøpet ble kansellert får jeg fortsatt...
    Power.no logo
    Morten 22.11.2017
    Hei Per person, takk for en utfyllende og detaljert tilbakemelding.

    Først og fremst er det veldig leit å høre at du har hatt en slik opplevelse i etterkant av et kjøp som er blitt kansellert, og at du fremdeles mottar krav fra Santander.... Les hele svaret »
Vis alle omtaler (31)

Din Prisguide

eller Få engangspassord NB! Vi har oppdatert profilsidene. Bruk engangspassord-funksjonen for å sette nytt passord